This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Showing posts with label SELESEMA. Show all posts
Showing posts with label SELESEMA. Show all posts

Sunday, 4 May 2014

TESTIMONI OMEGAGUARD- Kerap Selesema dan Banyak Kahak, Ibu Bagi Omegaguard Pada Harraz

Salam kepada pembaca blog Luvlymumvitamins. 
Kali ni Azie nak kongsikan testimoni daripada Puan Umi Shida yang mempunya anak yang sering selesema dan banyak kahak.

Pasti ibu-ibu diluar sana juga risau setiap kali anak tidak sihat. Dah bawa pergi klinik dan makan ubat, tetapi masih juga belum sembuh-sembuh. Sekarang dah tak perlu risau lagi, bagi je Omegaguard Shaklee setel masalah.  Ini kerana Omegaguard Shaklee dapat membantu masalah kesihatan yang dialami kanak-kanak terutamanya demam, batuk dan selesema. 

Mari kita baca testimoni daripada PUAN UMI SHIDA :

# TESTIMONI 

Alhamdulillah dengan izinNya Harraz sihat lepas ambil Omegaguard. 
Kan dah terbukti Omegaguard dapat menyembuhkan penyakit yang dialami oleh anak-anak kita. Anda bila lagi nak bagi anak anda Omegaguard Shaklee ni? Kalau anda tak cuba anda tak tahu keberkesanannya.  Sudah ramai ibu-ibu yang berpuashati dengan kesihatan anak mereka. 

Nak order Omegaguard? Hubungi lah Azie

Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.










TESTIMONI MEALSHAKES - Baby Demam Saya Tak Bagi Ubat, Just Bagi Mealshakes, Alhamdulillah Esok Dah Baik

Demam, batuk, selesema merupakan package jangkitan yang utama kepada anak-anak. Lagi pulak kalau yang duduk Taska atau Tadika. Pasti tiap-tiap bulan mama kena ambil cuti sebab jaga anak yang sakit. Bila berada di Taska dan Tadika, anak-anak kita ni memang mudah terdedah kepada jangkitan penyakit ini. Hari ni kawan A demam, esok kawan B pulak demam, jadi anak-anak kita memang sering terdedah kepada jangkitan yang berulang-ulang. Kalau anak-anak yang tidak kuat antibodi lagi senang terkena jangkitan. Kalau baby lagi mama-mama semua susah hati.. tak keruan dibuatnya. 

TESTIMONI DARIPADA PUAN EYNA NORLIYANA :

" Saya nak kongsi pengalaman. baby 1.7.12 genap 1 tahun, hadiah daripada mama MEALSHAKES, alhamdulillah selepas 24 jam baby minum 3x seminggu, perubahan amat-amat ketara, sebelum ni, jika demam atau selesema akan berlarutan sampai 2 minggu, tetapi baru-baru ni baby demam saya tak pun ambil ubat, hanya bagi minum MEALSHAKES, alhamdulillah esok dah ok,


Alhamdulillah..Puan Eyna telah memberikan yang terbaik untuk baby kesayangannya. Menurut Puan Eyna juga, sejak ambil Mealshakes, Aleesya pun dah berselera makan. Satu keputusan yang bijak daripada Puan Eyna. Syabas Puan Eyna. Berikan tepukan untuk beliau.

Mama-mama di luar sana? Tertarik tak dengan testimoni daripada Puan Eyna ni. Anda bila lagi nak bagi Mealshakes pada anak anda? Mulakan dari sekarang untuk memberikan kesihatan yang terbaik untuk mereka. 

Nak dapatkan Mealshakes sekarang juga?
Hubungi la Azie ye...

---------------------------------------------------
Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

Saturday, 4 January 2014

KEBAIKAN MEALSHAKE UNTUK KANAK-KANAK

15 KEBAIKAN MEALSHAKE UNTUK KANAK-KANAK

Assalamualaikum kepada pembaca...
Ape yang best sangat tentang MEALSHAKE ni??? Banyak sangat sebenarnya khasiat MEALSHAKE untuk anak-anak. Sebabnya...anak-anak ni mudah terdedah kepada dengan jangkitan penyakit...terutamanya penyakit berulang seperti demam, batuk, selesema (top ranking la penyakit ni). Maklumlah anak -anak zaman sekarang...mama dan papa bekerja, anak duk kat taska dan rumah pengasuh, memang mudah dijangkiti. So antibodi anak kena kuat kalau tak kita juga yang susah.



Saya memang amat bersyukur kerana sebagai mama saya dah berikan yang terbaik untuk anak saya.

Jom kita tengok ape kebaikan MEALSHAKE ni :

1. untuk tingkatkan selera makan anak.
2. kurangkan ekzema
3.untuk perkembangan minda
4. untuk anak yang dah berhenti menyusu
5. untuk anak yang aktif
6. untuk tumbesaran
7. membantu anak fokus terhadap sesuatu
8. membantu kurangkan kekerapan asma
9. sebagai perlindungan jangkitan kepada anak-anak
10. meningkatkan berat badan
11. mengatasi masalah sembelit
12. membantu menurun berat badan anak yang obesiti
13. untuk anak yang susah atau kurang selera makan
14. meningkatkan kecergasan seawal pagi
15. supplement yang sangat mudah, boleh dicampur ke dalam susu dan bijirin.



HARGA ????

Ramai yang tanya berapa harga MEALSHAKE ni? Mahal tak? Tahan berapa lama?

Ni nak bagitau...

** murah je...RM 113 untuk 544gm
** bagi 1 sudu kecil (sudu KFC tu)
** tahan lebih kurang 2 bulan

MURAH KAN!!! SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA!!!

Jika kita bandingkan MEALSHAKE RM113 dengan harga kos ubat dari klinik...sebagai contoh : sekiranya deman +batuk+selesema doktor akan charge RM60 sekali pergi...kalau bulan depan sekali lagi pergi dah jadi RM120.

Berbaloi tak kalau ambil MEALSHAKE bagi makan hari-hari. Anak pun sihat. Tak perlu tengok anak-anak nangis bila nak suruh makan ubat. Bila dah jatuh sakit, makan pun tak nak...dah turun berat badan anak. Ye la, selera makan dah terbantut. So dengan MEALSHAKE...dapat menambahkan selera makan anak-anak.

Ha....dah nampak kan kepentingan MEALSHAKE untuk si manja kita. Jadi apa tunggu lagi mama dan papa di luar sana? Laburkanlah RM113 untuk kesihatan si manja kita...

Berminat untuk mencuba?
Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan harga diskaun & harga kasih sayang....

Fauziah azie
Sms/Whatsapp : 012-6930770
FB Page: luvlymumvitamins
Email : mamafarzana77@gmail.com

*COD bagi kawasan Seremban, Senawang dan kawasan sekitar.





Thursday, 2 January 2014

OMEGA GUARD UNTUK ANAK YANG SELALU SAKIT

Apa khabar mama dan papa????
Apa khabar pula anak mama dan papa????
Sihat tak mereka semua?????

Kalau tak sihat mesti mama dan papa risau je...ye lah nak kena ambik cuti... bawa pergi klinik atau hospital...mesti tertanye-tanye bila anak nak sihat...apa pulak action yang mama dan papa ambil untuk elakkan anak tersayang daripada selalu sakit...??????

OK...saya nak share tentang kebaikan OMEGA GUARD + MEALSHAKE sebagai pelindung daripada selalu kena penyakit. Omega guard ni bukan sahaja bagus untuk lawan sakit tapi kandungan DHA & EPA yang tinggi amat bagus untuk perkembangan otak anak tersayang...




Hubungi saya untuk mendapatkan harga diskaun & harga kasih sayang...

Fauziah azie
Sms/Whatsapp: 012-6930770
FB Page: luvlymumvitamins
COD kawasan Seremban, Senawang dan kawasan sekitar