Sunday 16 February 2014

TESTIMONI : tiada lagi JERAWAT, muka nampak GLOWING dan FLAWLESS selepas 2 minggu guna SET SKINCARE SHAKLEE

Hai semua...lagi testimoni Azie nak tunjukkan...
 Nak buat anda di luar sana teruja untuk sama-sama dapatkan kulit yang cantik, licin, berseri, bebas dari jerawat, dan macam-macam lah yang berkaitan dengan muka ni...

Testimoni kali ini si manis yang baru berisia 21 tahun... CIK WAJIHAH RASHID namanya.


Cantik manis kan orangnya...
Mari kita baca sharing daripada Cik Wajihah ni

KATANYA :

" Muka saya ni jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat kawasan sekitar dahi. Bila dah tumbuh memang susah nak hilang. lepastu mesti tinggalkan parut. Kawasan pipi pulak kering, so bila guna foundation jadi tak rata dan lepas 2 @ 3 jam dah rasa tak best sangat dengan muka ni.

So saya consume guna SHAKLEE trial pack iaitu Vitamin B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan Omega Guard. Lepas 2 minggu guna produk SHAKLEE ni, alhamdulillah dah nampak kesannya. PMS bulan ni tak keluar jerawat yang banyak macam bulan-bulan sebelum ni. Bila pakai foundation muka nampak glowing dan flawless. Kakak-kakak dan kawan-kawan pun tegur bila nampak perubahan ni."

Ha... anda teruja tak tengok perubahan Cik Wajihah ni. Memang tepat dia ambil vitamin untuk pencegahan awal kulit mukanya. Anda kat luar sana, bertindaklah dari sekarang. Jangan tunggu muka dah bermasalah baru nak mencari penawarnya. Alamatnya... memang ambil masa la nak elok. 

Tak apa keluar duit poket sikit untuk dapatkan hasil yang terbaik. Lagipun SET SKINCARE ni tahan 4-6 bulan. So memang berbalai-baloi. Sekali je pun kluar duit untuk pelaburan selama 4-6 bulan. Boleh kan????

Manfaat supplemen yang di ambil oleh Cik Wajihah ialah :

B Complex..... boleh membekalkan tenaga, selain membantu mengawal stress, baik untuk saraf.

Vitamin C ...... antara vitamin yang sangat penting untuk membentuk sistem pertahanan dan keimunan badan, senang cakap vitamin c ni untuk cegah penyakit dan jadikan badan kita lebih sihat.

Vitamin E..... of course la vitamin awet muda, tinggi antioksidan, selain itu vitamin ni dipanggil "vitamincinta"... nak tahu kenapa?   nanti lah azie cerita ye...

Omega Guard.... merupakan minyak ikan terbaik dunia, selain baik untuk kulit, ia juga baik untuk otak dan imun seseorang.

Dah panjang lebar ni....kita sambung kemudian pulak la ye...

So...jangan lupa dapatkan sekarang juga SET SKINCARE SHAKLEE ni kalau anda inginkan perubahan macam Cik Wajihah dan inginkan kulit bebas dari masalah. 

" BERTINDAK DARI DALAMAN UNTUK LUARAN YANG CANTIK"

Berminat? Boleh hubungi Azie

Fauziah Azie
Sms/Whatsapp: 012-6930770
FB Page: luvlymum vitamins 

* COD bagi kawasan Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.


0 comments:

Post a Comment