Friday 11 April 2014

Nak Jadi Ahli Shaklee ?

Di bawah ialah Soalan Yang Sering Ditanya oleh mereka yang berminat untuk menjadi Ahli Shaklee atau pengedar Shaklee.


Bagaimana Cara Nak Mendaftar?

Ada 2 cara untuk mendaftar sebagai agen Shaklee :

1) Pembayaran sebanyak RM65 (untuk kos memberkit) + RM10 (Semenanjung)/ RM20 (Sabah&Sarawak) untuk caj kurier oleh GDEX/ CITY-LINK. Memberkit akan dikurier oleh pihak Shaklee terus kepada anda.
2) KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian bernilai 200UV atau lebih kurang RM650.

Perlukah Maintain Point?


Jika anda berniat untuk makan sendiri, jadi tidak perlulah maintain point. Tetapi jika anda ingin berniaga, memang ada point tertentu yang harus dikekalkan setiap bulan bagi melayakkan anda menerima BONUS.


Perlu Ke Beli Barang Setiap Bulan Untuk Mengaktifkan Keahlian?


Tidak perlu. Tetapi keahlian akan mati secara automatik jika tidak ada lansung pembelian dibuat dalam masa 18 bulan (1 tahun setengah).


Apa Kelebihan Menjadi Ahli?


1) Dapat beli barang dengan harga ahli dan dapat point bagi setiap barang yang anda beli. Jika point anda melepasi kelayakan yang ditentukan oleh Shaklee, maka anda layak menerima BONUS.


2) Jika anda serious ingin berniaga, anda berpeluang untuk menjana pendapatan 4-5-6 angka. Shaklee juga menawarkan Bonus Peribadi, Bonus Kumpulan, Bonus Kepimpinan Paras 1 hingga Paras 6, Bonus Kereta dan Insentif Khas Koordinator.


3) Shaklee juga menawarkan peluang percutian percuma 6 bintang di dalam, luar negara dan umrah.



Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang menjimatkan untuk pembelian setiap produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.   


Fauziah azie

Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

* COD bagi kawasan Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawangm Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment