Sunday 27 April 2014

TESTIMONI - MAMA RELAKTASI dengan SET PENYUSUAN 3M SHAKLEE

Selamat pagi...

Ha...inilah dia Set Penyusuan 3M yang mama saya consume.
Mama cakap saya ni kuat menyusu. Yelah...susu ibu kan sedap dan banyak khasiat. 
Masa umur saya 1 tahun, susu mama mula merudum. Sebab tu mama cari supplemen untuk menambahkan susu nak bagi saya kenyang dan tidur lena di malam hari. Memang saya kenyang sesangat bila mama consume Set Penyusuan 3M ni sebab susu mama makin banyak dan pekat, lemak berkrim disukai ramai. hehehe!!!

Sebulan selepas tu, mama mengandungkan adik. Mama cakap mungkin penangan ESP yang sungguh sedap tu. Lagipun ESP ni banyak khasiat dan manfaatnya. Mama pun berhenti mengambil ALFALFA semasa mengandung. Mama mula bagi saya susu dumex dugro dan mengurangkan mengepam susu dan direct bf. Sebabnya mama cakap mama tak larat nak supply susu masa mama mengandung dan nak saya bercerai susu. Semua stok EBM dalam peti sejuk mama habiskan.

Tetapi, masa kandungan mama masuk 9 minggu, mama keguguran. huhuhu!!! Selama 2 minggu mama berpantang. Masa dalam pantang mama cakap mama telah berfikir dan membuat satu keputusan yang drastik.

Keputusan drastik yang mama buat ialah mama menyambung semula penyusuan saya. Mama nak menyusukan saya sehingga saya berusia 2 tahun. Oleh itu, mama mula melakukan semula rutin mengepam susu, direct bf saya sekerap yang mungkin dan menyambung semula pengambilan ALFALFA secara konsisten. Alfalfa inilah yang memekatkan susu mama sementara ESP yang merupakan protein adalah komposisi utama dalam susu mama. 

Alhamdulillah susu mama kembali banyak macam dulu. Mama cakap rezeki saya untuk mendapatkan susu ibu sepenuhnya sehingga berusia 2 tahun. horey!!! Tq mama. Kini umur saya dah 1 tahun 4 bulan. Mama cakap ada 8 bulan lagi untuk saya fully bf mama. Mama suruh doakan supaya susu mama sentiasa banyak dan mencukupi untuk keperluan saya. 

Mama ada bagitau Set Penyusuan 3M yang mengandungi ALFALFA, VITAMIN C, B COMPLEX, ESP, OSTEMATRIX dan VITA LEA membantu mama untuk menjayakan penyusuan secara ekslusif. Alhamdulillah.

Kawan-kawan yang nak dapatkan khasiat susu ibu macam saya, bolehlah cadangkan mama kawan-kawan consume Set Penyusuan 3M ni. Saya dah dapat khasiat yang terbaik daripada susu ibu, sebab mama sayangkan saya. Terima kasih mama. LOVE U SO MUCH!

Terima kasih anak mama, NUR HANA FARZANA BINTI KAMAL kerana memberi peluang kepada mama untuk menyusukan Hana sehingga kini. Mama akan memberikan yang terbaik untuk Hana. LOVE U TOO! Muah...muah...muah!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nak dapatkan produk Shaklee yang semestinya berkesan? Jangan malu jangan segan untuk hubungi Azie. Azie akan memberikan yang terbaik untuk anda.

Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Senawang Jaya, Seremban Selatan, Seremban Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.





0 comments:

Post a Comment