Friday 4 April 2014

Berpantang Cara Moden Dengan Set Berpantang Shaklee

 Salam kepada pengunjung blog

Anda sedang hamil? Dah nak due k?
Masih mencari lagi set berpantang yang sesuai?
Tak tau keberkesanannya yang mana satu?
Hahah...ni dia set berpantang cara moden yang paling hangat di pasaran..

SET BERPANTANG SHAKLEE..



Tak payah dah nak telan pelbagai jamu yang confirm takkan habis dalam masa 2 bulan berpantang. Ambik je supplemen daripada Shaklee ni. Gerenti ibu-ibu telan sampai habis.

Berdasarkan saranan daripada pakar sakit puan iaitu Dr.Zubaidi, beliau menyarankan Set Berpantang daripada Shaklee iaitu supplemen untuk membantu ibu-ibu kembali bertenaga selepas bersalin dan menyusukan bayi.


Jom kita lihat supplemen yang ada dalam Set Berpantang Shaklee ni :

 

Vitalea

Multivitamin yang sangat diperlukan oleh ibu selepas kehilangan darah yang banyak sewaktu proses bersalin. Selain itu, vitalea membantu memberikan tenaga sebab kebiasaannya ibu yang baru lepas bersalin tidak berselera untuk makan. Vitalea akan membantu anda mengatasi masalah ini.
Vitalea untuk Set Pantang Shaklee

B-Complex

Terdapat zat besi dalam b-complex Shaklee yang membantu pembentukkan dan penghasilan sel darah merah. Ia sangat penting untuk mengelak daripada pening-pening dan loya disebabkan kekurangan darah merah. Selain itu, ,membantu menghindari gejala meroyan (depression) dan untuk kesihatan jantung.


Bcompleks untuk Set Pantang Shaklee

Vitamin C 

Membantu untuk kesihatan gusi, gigi dan tulang yang mana terdapat dalam buah oren. 1 tablet vitamin c bersamaan 7 biji oren. Vitamin C membantu badan untuk lebih kuat iaitu membina daya tahan badan. Selain itu, dapat mengelak kulit daripada kering dan rambut gugur selepas bersalin.
Vitamin C untuk Set Pantang Shaklee
Zink Complex
Penting untuk merawat luka selepas bersalin daripada dalaman. Zink juga penting untuk menghasilkan sistem imun ibu selepas bersalin untuk mengelak daripada demam ataupun badan tak sihat. Zink membantu untuk meningkatkan pengeluaran antibodi daripada kalenjar thymus untuk melawan jangkitan.

 

Add on ESP

Bertindak untuk membantu lebih bertenaga dengan kandungan 9 asid amino dalam ESP. Ia membaiki kulit yang mengalami proses perubahan semasa mengandung untuk kembali lebih anjal dan sihat. ESP yang berasaskan soya ini akan membantu menyuburkan rambut, kulit dan otot.
ESP untuk Set Pantang Shaklee

Add on Ostematrix

Membekalkan kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi, membantu pengecutan otot dan saraf, juga mengandungi magnesium, Vitamin D dan mineral zinx. Membantu ibu berasa lebih bertenaga dan menghilangkan rasa sakit belakang dan sakit pinggang selepas menyusukan bayi.



Set Pantang Shaklee ini boleh diambil seawal hari pertama kelahiran dan ia tidak mempengaruhi jaundice pada bayi. Dengan kuantiti tablet setiap botol yang boleh tahan hingga 4 bulan, memang menjimatkan disamping boleh diambil pada bila-bila masa walaupun selepas habis pantang.
Set Pantang Shaklee bukan sahaja untuk ibu yang berpantang tetapi ia juga menjadi Set Penyusuan. 2 in 1 la ni. Berbaloi sangat-sangat dan menjimatkan. 
Berminat untuk berpantang secara moden dengan Set Berpantang Shaklee? Hubungi Azie untuk mendapatkan maklumat yang detail berkaitan supplemen ini.
Fauziah Azie
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@yahoo.com.my
** COD Area : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taman Tasik Jaya, Taipan Senawang, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment