Wednesday 9 April 2014

Produk Shaklee Memang Diyakini Terbukti Dan First Class!!

Masuk hari ni dah empat bulan saya menggunakan produk shaklee dan saya masih setia menggunakan Produk Shaklee dan menjadi pengedar sah produk Shaklee di Seremban, Senawang dan Seluruh Malaysia. 


Pada awalnya saya menggunakan SET PENYUSUAN 3M dan SET KECANTIKAN LENGKAP. Baru 3 hari consume Set Penyusuan Lengkap memang terbukti berkesan apabila susu menjadi pekat dan banyak. Alhamdulillah. Kulit muka pun dah makin lembap, jerawat pun dah kurang, lubang-lubang bekas jerawat pun dah makin kecil, dan bonus yang saya dapat ialah tumit kaki dah tak merekah lagi, siku pun dah makin cerah dan lembut dan pastinya badan makin sihat.



Kini saya memberikan MEALSHAKE pula untuk simanja saya yang berumur 4 tahun. Suami pula consume LECITHIN dan OMEGA GUARD untuk menurunkan berat badan. Manakala ayah pula mengambil SET SENDI iaitu ADVANCED JOINT HEALTH TABLET dan OSTEMATRIX. Kira satu keluarga lah pengguna produk Shaklee ni.

Kenapa saya berat hati nak tukar produk Shaklee kepada produk lain?. Mana nak cari produk yang menjalani leibh 80,000 ujian termasuk ujian klinikal, terbukti 100% semulajadi, selamat, produk shaklee di Malaysia semuanya halal, set kecantikan shaklee berdasarkan plant-based, tiada bahan kimia, memang dijaga kualiti khasiatnya dan macam-macam lagi. Rugilah kalau orang tak betul-betul faham akan produk Shaklee ni. 

Anda diluar sana berminat nak menggunakan produk Shaklee ni? Ha...apa tunggu lagi, jom cepat-cepat hubungi saya untuk maklumat lanjut tentang produk Shaklee ni.

 Jom join ahli Shaklee untuk mendapatkan DISKAUN yang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee. 

Fauziah  azie
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com
FB Page: Luvlymum vitamins

** COD AREA : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya. 



0 comments:

Post a Comment