Sunday 9 February 2014

VITAMIN E SHAKLEE - untuk kulit licin, awet muda

Salam pembaca semua...

Hari ini Azie nak kongsikan serba sedikit info berkaitan VITAMIN E SHAKLEE ni. Vitamin kegemaran semua orang. Rugi kalau siapa-siapa diluar sana yang tak cuba!!!


VITAMIN E SHAKLEE terdiri daripadaVitamin E d-alpha tocopheral concentrate dan d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium untuk mendapatkan kesan yang optimum. Manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak melaksanakan fungsinya.

VITAMIN E SHAKLEE ( pati biji anggur - Grape Seed Extract). Antara kebaikan grape seed extract ini ialah ianya 20 kali lebih berkuasa daripada Vitamin E dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C. Bagus untuk kulit cantik, kulit licin dan pastinya awet muda.

# TESTIMONI 



Gambar di atas menunjukkan perubahan yang dialami oleh sis yang mengambil VITAMIN E SHAKLEE untuk menghilangkan kesan lebam dibawah mata dan garis-garis kedut yang mula timbul. Selepas consume VITAMIN E SHAKLEE ternyata membuahkan hasil...tiada lagi kesan lebam bawah mata dan garis-garis kedut dah hilang... kulit muka pun makin cerah!!! Wah... seronoknya!!!!

Ha...dah tengok kan penangan VITAMIN E SHAKLEE ni.. Apa kata anda cuba untuk kulit anda pula!!!

Berminat?

Hubungi saya;
Fauziah azie

Sms/Whatsapp: 012-6930770
FB Page: luvlymumvitamins

* COD bagi kawasan Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.



0 comments:

Post a Comment