Wednesday 26 February 2014

Kulit Sihat, Berseri, Awet muda dengan rangkaian SET SKINCARE SHAKLEE

Alhamdulillah diberi kesihatan untuk menulis blog ni lagi... nak sambung cerita pasal SET SKINCARE SHAKLEE lagi...

Memiliki kulit yang cantik, halus, mulus tanpa sebarang masalah seperti jerawat, jeragat, parut, kulit tidak sekata, bintik hitam dan putih, kulit berminyak adalah menjadi idaman setiap wanita. Namun tidak ramai dikalangan kita yang memiliki kulit yang sihat dan cantik. Oleh itu, kita disarankan untuk mengambil vitamin yang sesuai untuk menjaga kesihatan dan kebersihan wajah dan menjaga pemakanan.

Antara faktor berlakunya masalah ini ialah gaya hidup yang tidak sihat terutamanya pengambilan makanan yang tidak seimbang, banyak mengambil makanan berminyak, kurang melakukan aktiviti bersukan dan sebagainya.

oleh itu, SHAKLEE menawarkan rangkaian SET SKINCARE SHAKLEE yang boleh diambil oleh semua golongan tidak kira wanita, mahupun lelaki, tua atau muda, yang ingin mendapatkan kulit wajah yang sihat, segar dan bermaya.

Diantara SET SKINCARE SHAKLEE ialah :

1. SET SKINCARE ( SET D) - ( SET BASIC)
Sesuai untuk mereka yang mengalami masalah KULIT KUSAM, JERAWAT, PARUT dan KULIT KERING. Sesuai bagi anda yang ingin mengekalkan kulit yang bersih dan awet muda.

2. SET SKINCARE + ESP ( SET SKINCARE LENGKAP )
Pengambilan SET SKINCARE + ESP adalah disyorkan kerana ESP berfungsi untuk menghasilkan sel-sel baru yang sihat dan berkualiti untuk menggantikan sel-sel lama yang telah rosak dan mati. ESP membantu menghasilkan sel-sel baru yang sihat untuk bertindak pantas menyerap vitamin yang diambil.

3. SET SKINCARE + ALFALFA
Sesuai diambil oleh mereka yang mengalami masalah JERAWAT akibat resdung serta mengalami alahan makanan laut.

4. SET SKINCARE + GLA
Sesuai diamalkan oleh mereka yang mengalami masalah KULIT BERJERAGAT serta sering terdedah pada cahaya matahari. Selain daripada itu, KULIT BERJERAWAT disebabkan oleh hormon tidak stabil juga boleh mengamalkan set ini.

5. SET SKINCARE + ZINC COMPLEX
Set ini boleh diambil oleh mereka yang mengalami masalah KULIT BERJERAWAT BATU, BERNANAH dan PARUT YANG SUKAR HILANG.

6. SET SKINCARE BAJET
Sesuai untuk anda yang ingin mengekalkan kulit sihat berseri dan awet muda.

Dah tahu kan set mana yang anda perlukan untuk mengatasi masalah kulit wajah anda? Buat pilihan yang tepat dan bersesuaian. Tak rugi pun kalau keluar duit poket sendiri untuk beli supplemen di atas. Daripada kita beli set kecantikan yang lagi mahal, guna 2 ke 3 bulan belum nampak lagi hasilnya. Mesti frust, geram... rasanya dah tepek banyak krim kat muka tu tapi tak elok-elok juga kulit muka tu...

Ha.... daripada anda tepek krim dan sapu bedak 2 -3 inci ...lebih baik anda makan supplemen. Biar supplemen tu bekerja dari dalam badan kita pulak. Insyaallah akan terpancar hasil yang memuaskan di luaran. 

Berminat nak mendapatkan rangkaian SET SKINCARE SHAKLEE di atas? Jangan segan jangan malu... hubungi saya segera... saya akan guide anda.

Fauziah azie
Sid: 1086820
Sms/whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

* COD bagi kawasan Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment