Thursday 6 February 2014

KHASIAT VITAMIN C SHAKLEE & VITAMIN E SHAKLEE

Salam pembaca semua...

Nak cerita pasal Vitamin C SHAKLEE dan Vitamin E SHAKLEE yang memang menjadi kegilaan ramai wanita di luar sana yang nak cantik. Of course la kan!!! Siapa yang tak nak cantik!!! Bebas daripada masalah kulit muka yang sering menghantui wanita. Lagipun kedua-dua vitamin ini memang killer product dalam SET SKINCARE SHAKLEE.

KHASIAT VITAMIN C SHAKLEE :

  1. Mencantikkan kulit - pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah dan menyekat pembentukan pigmentasi.
  2. Membentuk kolagen - dapat meransang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
  3. Meningkatkan sistem imun - membantu membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun dan mengurangkan simptom selesema , alergi hidung, kulit dan asthma serta masalah resdung.
  4. Memerangi kanser - merupakan antioksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells yang dapat melawan sel kanser dan bahan beracun daripada tubuh.
  5. Membaiki insomnia - Vitamin C berfungsi untuk memperbaiki insomnia tekanan dan masalah mental terutamanya stress.
KHASIAT VITAMIN E SHAKLEE:
  1. Awet muda - sifatnya sebagai antioksidan menghalang kehadiran radikal bebas yang merosakkan sel dan seterusnya membuatkan seseorang itu nampak tua dari usia. Dengan erti kata lain ianya membantu " melambatkan proses penuaan"
  2. Menghilangkan parut & jeragat - Vitamin E merukan vitamin kecantikan yang dapat membantu menghilangkan parut dan jeragat serta membantu kulit berseri, dapat juga menghalang sunburn.
  3. Melembapkan kulit - membantu mengekalkan kelembapan kulit dan seterusnya mengelakkan kekeringan.
  4. Mempercepatkan proses luka - dapat membantu proses penyembuhn luka, puting melecet dan kesan regangan kulit atau strech mark.
  5. Mengurangkan kesakitan akibat PMS - bagi mereka yang mengalami masalah pre-menstrual yang teruk, Vitamin E dapat mengurangkan masalah ini.
# TESTIMONI 1



 # TESTIMONI 2


Berminat? 

Hubungi saya:

Fauziah azie

Sms/Whatsapp: 012-6930770
FB page : luvlymumvitamins

* COD bagi kawasan Senawang, Seremban dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment