Sunday 4 May 2014

TESTIMONI MEALSHAKES - Baby Demam Saya Tak Bagi Ubat, Just Bagi Mealshakes, Alhamdulillah Esok Dah Baik

Demam, batuk, selesema merupakan package jangkitan yang utama kepada anak-anak. Lagi pulak kalau yang duduk Taska atau Tadika. Pasti tiap-tiap bulan mama kena ambil cuti sebab jaga anak yang sakit. Bila berada di Taska dan Tadika, anak-anak kita ni memang mudah terdedah kepada jangkitan penyakit ini. Hari ni kawan A demam, esok kawan B pulak demam, jadi anak-anak kita memang sering terdedah kepada jangkitan yang berulang-ulang. Kalau anak-anak yang tidak kuat antibodi lagi senang terkena jangkitan. Kalau baby lagi mama-mama semua susah hati.. tak keruan dibuatnya. 

TESTIMONI DARIPADA PUAN EYNA NORLIYANA :

" Saya nak kongsi pengalaman. baby 1.7.12 genap 1 tahun, hadiah daripada mama MEALSHAKES, alhamdulillah selepas 24 jam baby minum 3x seminggu, perubahan amat-amat ketara, sebelum ni, jika demam atau selesema akan berlarutan sampai 2 minggu, tetapi baru-baru ni baby demam saya tak pun ambil ubat, hanya bagi minum MEALSHAKES, alhamdulillah esok dah ok,


Alhamdulillah..Puan Eyna telah memberikan yang terbaik untuk baby kesayangannya. Menurut Puan Eyna juga, sejak ambil Mealshakes, Aleesya pun dah berselera makan. Satu keputusan yang bijak daripada Puan Eyna. Syabas Puan Eyna. Berikan tepukan untuk beliau.

Mama-mama di luar sana? Tertarik tak dengan testimoni daripada Puan Eyna ni. Anda bila lagi nak bagi Mealshakes pada anak anda? Mulakan dari sekarang untuk memberikan kesihatan yang terbaik untuk mereka. 

Nak dapatkan Mealshakes sekarang juga?
Hubungi la Azie ye...

---------------------------------------------------
Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment