Friday 2 May 2014

Apa Itu MEALSHAKE Shaklee?

Salam kepada pembaca semua...
Hahah.... bulan Mei promosi MEALSHAKE...BUY 6 FREE 1!

  
APA ITU MEALSHAKE?

Mealshake merupakan minuman bernutrisi yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino perlu dan tidak perlu. Serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hinggalah ke peringkat dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

SIAPA YANG SESUAI MENGAMBIL MEALSHAKE?
  1. Bayi
  2. Kanak-kanak yang sedang membesar
  3. Ibu mengandung
  4. Orang dewasa
  5. Ibu yang menyusukan bayi
  6. Orang sakit
  7. Mereka yang berpuasa
  8. Pelajar
  9. Mereka yang ingin menambah berat badan
  10. Para atlet
MANFAAT MEALSHAKE SHAKLEE YANG PERLU ANDA TAHU
  1. Nutrisinya yang lengkap yang mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. 
  2. Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh di mana ia akan membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, organ, imun dan lain-lain.
  3. Membantu tumbesaran kerana ia mengandungi folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran tubuh badan.
  4. Mengandungi vitamin A, C, E , Zink dan Selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan. 
  5. Mengembalikan seri wajah di mana ia mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan kuprum yang cukup untuk membina sel-sel darah yang sihat, sekaligus memberi kompleksi wajah yang cantik.
  6. Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisi buangan dari perut dan usus.
  7. Kelazatan rasanya yang memang lazat untuk diambil bersama fruktosa semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dangula tiruan.
Jadi, jom ibu-ibu dapatkan Mealshake Shaklee hari ini juga.  Baik untuk anda, anak anda dan seisi keluarga. 

Hubungi saya ; 
                                                        ------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

** COD AREA : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.





0 comments:

Post a Comment