Thursday 8 May 2014

TESTIMONI MEALSHAKES - Dah Tak Sembelit Lagi Dan Tak Payah Suruh Makan Nasi, Dia Mintak Sendiri

Syukur alhamdulillah, ramai yang memberikan feedback yang memuaskan dan berpuas hati dengan pengambilan Mealshakes Shaklee ini. Masalah seperti sembelit dan kurang selera makan dikalangan kanak-kanak dapat diatasi dengan bantuan Mealshakes. 

TESTIMONI  daripada Puan Zila Nasir :

"Beliau mempunyai anak berumur 5 tahun lebih, yang mempunyai masalah sembelit setiap kali membuang air besar, dan kurang selera makan, hanya minum susu botol sahaja "

Mari kita kongsi pengalaman beliau..
 

Alhamdulillah, selesai masalah Puan Zila Nasir untuk mengatasi masalah sembelit dan kurang selera makan anaknya. 

Sembelit adalah satu masalah yang kerap berlaku di kalangan kanak-kanak disebabkan oleh pemakanan mereka yang tidak cukup mengandungi air dan serat atau fiber, ataupun kerana faktor-faktor lain dalam persekitaran kanak-kanak tersebut.

Seseorang kanak-kanak itu dikatakan mengalami sembelit apabila ia membuang air besar kurang tiga kali seminggu; bila najis itu keras, kering dan besar atau; apabila ia menjadi sukar untuk kanak-kanak tersebut membuang air besar.

Kenapa Puan Zila memilih Mealshakes?

Mealshakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia dihasilkan daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lacalbumin (sejenis susu) dan lain-lain, Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya. 

Nak dapatkan Mealshakes? Ready stok sentiasa ada.

Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.  





0 comments:

Post a Comment