Wednesday 12 March 2014

TESTIMONI ESP - Berat Turun 20kg Setelah 4 Bulan Ambil ESP Shaklee

Salam kepada semua pembaca blog...

Nak cerita tentang ESP lagi..
Tapi nak tunjukkan testimoni jugak..
Sebelum tu nak berceloteh sikit...kira mukadimah pembuka bicara la katakan...hehehe! jangan marah ye pembaca semua..

Orang sekarang amat mementingkan kecantikan dan juga tubuh badan yang sihat dan menawan. Tapi biasalah sesetengah keadaan akan menjadikan berat seseorang itu tidak lagi berada di tahap BMI yang ideal. Selain exercise, anda sebenarnya memerlukan supplemen kerana apabila seseorang itu berdiet makanan, sebilangan nutrisi dalam badan hilang. Tambahan orang sekarang amat sibuk dengan hambatan urusan harian menyebabkan pemakanan seharian yang diambil tidak mempunyai nutrisi yang diperlukan oleh badan. Jadi sebab itu lah anda perlukan supplemen untuk memastikan anda mendapat berat yang ideal disamping tubuh yang sihat, segar, cergas dan menawan.


Keistimewaan mengambil ESP Shaklee adalah ESP Shaklee merupakan sumber protein terbaik yang menyediakan 14gram protein soya bukan-GMO berkualiti dengan Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Oleh sebab itu, Energizing Soy Protein amat penting bagi kebanyakan pengamal vegetarian, kandungan proteinnya bebas laktosa, bebas kolestrol dan rendah lemak.


Jom kita tengok testimoni :




Wow!!!! berat turun 20kg dalam masa 4 bulan hanya dengan ESP Shaklee? Miracle sungguh kan?  Itulah dia betapa hebatnya penangan ESP Shaklee ni. Insyaallah dengan pengambilan yang konsisten tak mustahil untuk anda di luar sana yang sedang menguruskan badan berjaya mendapat hasil dan bentuk badan yang diidamkan. Yang penting, jaga pemakanan anda, lakukan senaman yang sihat, ambil suplement yang sesuai dan konsisten... dan terus berusaha. Insyaallah. 


Sementara ESP Shaklee tengah promosi ni boleh la anda cuba. Tak kisah la untuk kurus ke, untuk kulit cantik ke, untuk penyusuan ke, untuk hamil ke....semuanya boleh dengan ESP Shaklee.
Berminat? Boleh hubungi Azie ...


Fauziah Azie

Sms/Whatsapp: 012-6930770
FB Page: Luvlymum vitamins
Email: mamafarzana77@gmail.com


** COD bagi kawasan Taman Tuanku Jaafar, Taman pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang jaya, Taman Bandar Senawang, taman tasik Jaya, Taipan, Seremban, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment